naallennellaa

Alla inlägg under juni 2010

Av naallennellaa - 29 juni 2010 20:44

Jaha, nu om 12 och en halv timme så åker jag och laget till smögen ( kalles ) vi kommer ha de bäst ! <3 träffar kajsa där , som ja lekte med när ja var liten=)

Men det kommer nog bilder från kalles när ja kommer hem ! Hoppas alla har de bra här i små städerna ! xp Vi hörs pösshejj <3

Av naallennellaa - 28 juni 2010 16:45

Hejj, nu har jag varit och badat med Rebecca! :) De va sköjj.. Och lite senare nu så ska jag på träning :D Efter de längtar jag änu mer till kallesxd Aja ,efter träningen så ska ja hem och sen gå till veronica och sova över med dom och i morgon va med nathalie sörensen <3! Aja de var lite för dagen i dag och i morgon :) <3 sen så klart kommer det ju lite bilder om en stund , måste bara äta lite först! Men ni har ha de så sköjj tills dess pösshej<3  

Av naallennellaa - 27 juni 2010 22:11

Hej bloggen;* i helgen har jag varit hos pappa varit skojjsigt , i dag kom jag hem , packa upp och sen var jag med veronica :) Vi va med kasper haha och åt jordggubbar! *_* Nu sitter jag hemma och  webbar med folk ,och äter chips ! Ska typ snart sova ksk.. Imorgon har jag träning ,efter de ska jag sova över med veroica och nathalie, sen på onsdag drar jag och laget till kalles!(EMTUNGA/TRÅVAD/LARV ) Ska bli så roligt, så ksk inte bloggar på fyra dagar nu då .. Men kommer nog bilder och sånt efter de, God natt och hejdå bloggen<3  

Av naallennellaa - 25 juni 2010 12:50

     Så här kommer lite bilder som jag tog precis nu :D <3 Fina/Fula ?   

Av naallennellaa - 25 juni 2010 12:38

 Nu sitter jag hemma och Har precis gjort i ordning mej,  ska till pappa och fira midsommar :D Kommer bilder på hurnjag ska se ut ;) <3 inte så speciels precis men.. pösshejj <3   

Av naallennellaa - 25 juni 2010 10:34

    Jaha, i dag vakna jag kl 10.44 gick på toa och nu sitter jag här.. Jusste i dag är de midsommar då blir de till att äta sill och potatis:D Ja som sagt i förra inlägget berätta ja ju lite om va jag skulle göra så de står där om någon är nyfiken !...Ja jag kommer hem i gen på söndag , och sen senare på veckan ska jag på Kalleskaviar cup.. Men kommer med fler inlägg senare. pösshej<3

Av naallennellaa - 25 juni 2010 00:37

Nu har jag gjort och lagt mej,  och nu kommer lite biler från i dag , när vi va med lilla kasper=)       

Av naallennellaa - 24 juni 2010 23:32

Hejj bloggen ;) nu ska jag  och veronica snart sova xD  Varit hos albin, joel,emma,carola & rickard ! Spelat lite fotboll, hoppat studdsmatta & ätit godis :D I morgon är de t Midsommar ! ;* Jag ska till pappa vid 14.00, ví ska till farmor , farfar, och där  kommer vi spela brännboll med pappa,petra,sebastian, jonathan, tintin, larsåke,anne ( tror ja ) mia,benjamin,robbin,johanna och mias kille :DAa vi kommer nog ha det skojj !

Kan nog inte göra ett inlägg på hela helgen ! Men de kommer senare :) De var lite för denna dagen och i morgon Pöss hej bloggen     

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards