naallennellaa

Alla inlägg under augusti 2010

Av naallennellaa - 26 augusti 2010 21:56

hej , bloggen :)

ska snart sova upp till skolan i morgon , som är devärre ! :)

men nästa fredag blir de disco och sova över med sötaste isabell !

kommer bli så roligt , ksk går med några mer , vi får se ;)

Så ja säger väl god natt Zzz ! -.-

Här kommer sötasaken,

   love uu!


Av naallennellaa - 26 augusti 2010 15:46

hejj, de var ett tag sen nu.

ville bara berätta lite vad jag har gjort under dom senaste veckorna/månaderna,

för ngr veckor sen va jag med nathalie och vi typ gjorde egen saft som ble lite misslyckad och skit . Och i i går va jag med veronica och sov över emd henne :) Också för ty pen månad sen va jag med jennifer b vi åkte longboard och va ine på ica komemr också bilder på , och nyss så började skolan och träffade min sanna:)

Nu kommer lite bilder på allt ! :)

          


Av naallennellaa - 18 augusti 2010 23:18

  


Google bild.

Av naallennellaa - 18 augusti 2010 23:13

Ville bara göra ett sista inlägg för i kväll , ska snart sova , har match i morgon kl 17:00  emtunga/tråvad/larv - kinne-vedum :)

Vi kommer vinna lätt tjejer ;) !


Ville bara säga de och ett godnatt <3




Av naallennellaa - 18 augusti 2010 16:56

hhej , i dag skulle så vaknade jag vid typ 10 ,

och då ringde veronica och sa att jag fick åka med dom tills deras mamamsa kille och titta på deras kattungar, (kattunge) som dom ska köpa !  Shit sweet ;o

Och i dag tror jag att deb lir att sova hos veronica , och i morgon ska ja va med nathlie . Sen i helgen ska ja till pappa och på mångad blir de veronica haha, innan skolan på tisdag ! ;D

Saknar alla ! ;(<3


De var ett liten inlägg för dagen , ksk kommer mera

hejdå (:


Av naallennellaa - 13 augusti 2010 19:46

Hejje , i går va jag med ida ochv ebba vi typ kollade på några som dansade i badhusparken  , sen så åkte ida hem och jagoch ebba sov över :) Och i dag skulle jag till pappa men jag ville inte dit så jag stannade och ska sova över med veronica i natt och i morgon ska jag på kalas :D De var lite för i dag , pusshej! ;) <3

Av naallennellaa - 10 augusti 2010 01:39

hej,

igår som jag över med jennifer tills idag . Vi va typ till halv 2 för då skulle hon hem, och jag skulle gå till veronica.

Vi typ satt vid datan, va ute, panta flaskor & köpte *massa* godis ! ah de gjorde typ vi. Och i morgon ska jag nog följa med dom till lidköping , mama jobbar.

Så säger godnatt ! ♥

Av naallennellaa - 7 augusti 2010 23:20

hhejsan. i dag har jag varit med veronica och jennifer :) vi har badat med en bajskile ;) 

han sa att han va ekta spion oc skiter i vattnet ,men skit gullig va han xp Sen var vi på bio på kbällen , så nyss kommit hem (: ! Imorgon ska jag va med jennifer , ska bli roligt :D ! Godnatt .

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards